Ett tips till alla....


Förlåt men här kommer den igen. Fy fan vad less jag är på jobbet... på exakt allt. Önskar att jag hade så mycket pengar att jag bara kunde sluta jobba. Hade lätt gjort det, nu på en gång! Här kommer ett tips till alla... Säg aldrig... ALDRIG till den som sitter i kassan "den där varan var visst gratis" när en vara inte vill scannas in i kassan. Finns inget värre... går i taket varje gång. Inte så roligt när man här den ca 10 grr per dag och alla kunder tycker dom är skitroliga. ARGH!

Hade velat åkt ut till Elin ikväll men jag känner att klockan redan är för mycket. Har lovat mig själv ett långt bad i badkaret. Jag ska ha massa skum och riktigt hett vatten så man måste ha fötterna utanför. Också ska jag göra hårinpackning, ansiktsmask och skrubb med peeling. Bara mys och läsa i boken. Efter det blir det film och hugga in på annanasen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0