En tom lördagkväll... öppen för förslag....



Just varit till Färghuset (heter det så?!) och hämtat hem en massa kataloger med tapeter. Mamma och pappa ska tapetsera i sovrummet, kryss i taket! Finns ju hur mycket som helst! Hade jag fått välja just nu så hade jag velat ha något tokrosa med massa guld och sammet. Har även fått i mig ett lass med sallad: fetaost, fullkornspasta, parmaskinka, rödlök, sockerärtor m.m. Också såklart en superstark vitlöksdressing så man kan lukta illa på jobbet... hihi.

Idag är det lördag... börjar jobba 13.30. Sedan är det lördagkväll och jag har noll saker planerade och det känns hur skönt som helst! Vill man göra något är det ju bara att slå en signal till någon. Men det bästa är att man får bestämma helt själv. Är man less och trött efter jobbet kanske man bara vill slappa i soffan, hyra en film och poppa poppisar och drömma sig bort. Känns bra.

Men nu ska jag ta och byta om... cykla till jobbet och hoppas på att det går fort. Snälla!



Bella... ska du eller jag köpa dom??!!

Kommentarer
Postat av: bella

vi köper ett par tillsammans och har delad vårdnad om dem :P Vart har du hittat dem?

2008-07-19 @ 14:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0