En rutig paj, tack.


Nu är det körsbärssäsong för fulla muggar... söta och stora är dom. Vad passar då bättre att göra än en paj? Jag är mega paj sugen. Hittade en i nya Allt om mat. Kan dock inte få med receptet för deras hemsida är värdo och har inga nya recept. Det är en smulpaj med Start-müssli, kanel och farinsocker. Visst låter det gott? Tycker smulpajerna är de bästa pajerna för då kan man variera smakerna mer.

Men nu till frågan... varför gör alla i USA paj med ett galler över? huh. Bara jobbigt ju att göra.




Varför rutat?

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: men du har så rätt, jag kom ihåg på högstadiet då man nästan var tvungen att se ut som alla andra för att inte klassas som tönt eller någt .. Men idag så struntar även jag i vad andra tycker om min stil osv. :)

2008-07-09 @ 21:36:31
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hallåååååååååååå.......... tror du filmen går i Delsbo eller....näeeee... vem ska jag nu gå på filmen med :( :( :( :(

2008-07-10 @ 18:22:49
Postat av: Emelie

OJ! kommentaren hamna på fel inlägg....

2008-07-10 @ 18:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0