Det känns i hela kroppen att det är sommar...


Tror det här kan bli en riktigt bra vecka... känner det i hela kroppen. Mycket på gång så det nästan inte ens känns jobbigt att jobba, nästan. Imorgon slutar jag redan kl 11.00 och det ska bli super fint väder. Så nu är det bara att hålla tummarna. Finns risk för att Elin och jag kommer ligga ute på bryggan i stugan imorgon och steka. Hihi. Sedan 18.34 kommer Martin till Resecentrum. Fiska upp honom och hem och grilla. Blir en stooor kanna Sangria till det. Man får.... Med riktig tur kanske det blir strand på torsdag också. Yey...

Nu ska jag och mamma planera vår semester nästa vecka och surfa hem någon kokbok till mig att få i födelsedagspresent. Måste Alltid få en ny kokbok.

Tack Martin för klippningen.





Ny fripp, ny t-shirt...

Kommentarer
Postat av: Karin

cool:)

2008-07-22 @ 20:33:10
URL: http://karinolofsson.blogg.se/
Postat av: EmoKille_90

Emo FashionCore

2008-07-22 @ 21:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0