Bakning på längden och på tvären


Gud vilken dålig uppdatering. Men jag har verkligen haft fullt upp idag och när jag försökte mitt på dagen låg internet nere....

Idag har jag:

- Sovit till klockan tio (mycket välbehövligt)
- Bakat för allt i världen... Två fullkornsbröd med linfrön, rågkross och solroskärnor, cup cakes = morotskakssmak med massa gegg ovanpå, en mjukkaka med hasselnötter, svarta vinbär, ingefära och muscvadosocker. Typiskt att det skulle vara strålande sol och jag har stått och svettats i köket
- Plockat 2 liter svarta vinbär som ska frysas in och ta med till Umeå
- Fikat med tanterna i trädgården = mamma, Ann och Annett
- Varit och klippt mig och färgat fluffen. Bort med utväxten och in med ny blekning och ny färg där framme = mörk brunt. Också är det fluffigt klippt. Super nöjd. Halva priset jämfört där jag brukar klippa mig. Weeii.
- Färgat brors hårboll
- Ska nu ta och dillstuva potatis och äta den tillsammans med rökt lax... mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0