Är det för mycket begärt med lite solsken?


Mohaha... den får du av mig Emelie. Nä, men seriöst så var det en bra bild i övrigt. Blev typ inga bra bilder, alla ser ut som mongon. Dålig kort-kväll.

Hemma från jobb nu, jobbat över och slitit som ett djur. Tog med mig en banan till jobbet men det fanns inte ens tid att äta den. Men nu har jag fått i mig kycklingsoppa och börjar bli glad igen.

Hoppas det är fint väder imorgon, känns verkligen som det var en hel evighet sedan. Är det sol imorgon när jag slutar jobba kommer jag och Martin dra till stugan och bara slappa på brygga. Ge mig!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sluta ljug nu Kakan ;) vart va den bilden bra nån stans?? CP-Emelie, ett bord med alko å lite folk i mörka bakgrunden......

2008-07-01 @ 22:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0