Allt som hörs är kylskåpssurr...


Tystnad. Bara kylskåpet som surrar svagt. Första gången jag är själv på 2 månader... Ge mig mer ensamhet! Att det är lördag idag spelar ingen roll. Behöver vara själv och bara vara...

Har precis ätit salladen som var kvar sedan lunchen. Fyllt på vitlöksdepåerna lite extra. Från jobbet köpte jag med mig en ananas. Måste fan sluta bygga buk, ser ju ut som en blobb. Skärpning!

Ikväll blir det mest ströblogg. Fixa lite med kameran. Kolla vad tvn har att erbjuda. Mysa med Bosse och snaska ananas.


Nya skjortan och armband.
Ps... Bella, skorna hittade jag i fönstret till Sko Uno. Vad dom kostar vet jag inte men dom är sjukt snygga!!!

Kommentarer
Postat av: bella

aa tackar då ska jag iaf gå o kika på dem :)

2008-07-20 @ 09:49:03
Postat av: bella

haha bygga buk :) O du annanas är ju super gott förstår att du klämde i dig en själv!

2008-07-20 @ 09:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0