Allergisk på bananer i plastpåsar...


Hemma från jobbet och med mat i magen... okej, ett glas vin till det också. På jobbet var det stress som vanligt och gnäll men överlevde det och fick god mat och gott vin när jag kom hem istället. Nu sitter man mätt, svettig, i myskläder och laddad för en rolig helg. Auktionen imorgon är jag riktigt taggad på... börjar redan 9.30 imorgon. Vad ska fyndas? Hoppas på fint väder bara.

Nu kommer en fundering jag har. Varför har folk mani på att stoppa frukt i påsar? Det enda jag tycker man behöver stoppa i en påse är det man har mycket av. Varför stoppar man tex bananer i påsar? Avokado? Listan kan egentligen göras hur lång som helst. Men värst är bananerna. Hur gör du när du handlar?




Bosse agerar modell... halsbandet som jag köpte på Ericshjälpen i Bollnäs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0