Vilken klapp hamnade nästan hos grannen?


Myspys frukost avklarad med julskinka (gjordes igår... MUMS), kaffe och adventljusstaken tänd. Men varför är man så sjukt trött på morgonen? Verkar som att antalet timmar i viloläge inte spelar någon roll längre. I fredags kväll/natt när Martin och jag var utbrända och skulle sova hela lördagen... då vaknar man tokpigg klockan 8.30? Idag är man ett lik.

Igår kom Martin hem med stora julklappspåsen. Han följde duktigt alla julklappsregler... vilket är:

- Paketen får inte vara inslagna eller ligga i affärens påse.

För om det gör det så kan jag lista ut vad det är. Så när Martin kom hem igår låg klapparna i en stor tygpåse som vi hade innan. Frågan är nu vad det var som vägde så sjukt mkt? Påsen gick nästan genom golvet ner till granen. Hmf... har ju inget tungt på listan.

Nej, dags att klä sig och gå till skolan. Idag ska vi få respons på uppsatsen för första gången.




Här visar sig ett annat julberoende. Tror vi har 9 kartor etiketter, vissa med fram och baksida.



Snören måste man också ha många... och i fina färger är viktigt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har "jullov" från den 12e kan man säga, jag har massa uppgifter som ska fixas i nästa kurs men en fika måste vi självklart ta! Skulle vara kul! När kommer du hem över jul?

2008-12-02 @ 16:30:47
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag har "jullov" från den 12e kan man säga, jag har massa uppgifter som ska fixas i nästa kurs men en fika måste vi självklart ta! Skulle vara kul! När kommer du hem över jul?

2008-12-02 @ 16:31:21
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag har "jullov" från den 12e kan man säga, jag har massa uppgifter som ska fixas i nästa kurs men en fika måste vi självklart ta! Skulle vara kul! När kommer du hem över jul?



Ja jag tror att jag hade den på Åsgatan, typ brevid fönstret om man minns rätt, haha! Så himla mycket grejer man samlat på sig genom åren...

2008-12-02 @ 16:34:03
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0