Uttråkad på hög nivå...



Shit vad uttråkad jag är. Visst.... skönt att ha det slappt innan jul men nu har det gått till den gränsen att det inte är roligt längre. Bara uttråkad. Så uttråkad att jag snart sett alla program på MTV = PINSAMT!!!

Vad ska man göra? Dammsuga? nej tack. Laga mat? Tråkigt när man är själv. Packa väskan? Blir bara kläderna knöliga. Läsa en bok? Den jag läser är inte spec bra. Baka? Blir tjock. Blogga? Ja. Snart läst alla bloggar som finns. Ja.



Vilka problem man har. Aldrig nöjd. Nej-nej. Dags att mata magen....

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack. :)

har du haft en bra helg då? :)

2008-12-15 @ 18:13:29
Postat av: Mallan

Check! Men jag kanske snor något av syster om hon har, brevpapper kanske är svindyrt??? Var ju inte igår man köpte det direkt!! ;)

Vad roligt!!

Nu sitter jag på bussen..tihi!

2008-12-15 @ 18:16:08
URL: http://strandlund.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, det måste jag göra! vad skiljer det i pris?

2008-12-15 @ 18:16:35
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0