Ta bort mig...


Funderar på att utmana ödet lite och lämna lägenheten. Hur pallar folk som är riktigt sjuk att vara hemma så länge? Det är ju så sjukt tråkigt. Borde gå och handla mig något gott att äta... typ fyllda pastakuddar vore gott. Kanske hyra en film? Vad som helst bara det inte innefattar dator eller tv.

Imorgon är det tänkt att jag ska ha julfest. Vi ska äta massor med hemmagjort julgodis, dricka min lingonglögg, leka julklappsleken och vara fylletanter. Åtta stycken fylletanter ska vi vara.

Just nu känns det vääääääääääldigt långt borta bara....


Kommentarer
Postat av: queenpeach

älskar din header!Hoppas du har en bra fredag här i Bangkok är allt super ;)

2008-12-12 @ 15:38:32
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0