Nu är det jullov (stutsar kring granen)


Kände att vi var på G i skolan idag. Uppsatsen känns faktiskt 100 % klar. Med våra ögon iaf, börjar få rätt mkt skavsår av allt läsande. Snacka om att bli hemmablind. Finns nu inget mer att göra innan den slutgiltiga opponeringen samt höra vad examinator har att säga. Måste säga att uppsatsen har varit jätte rolig att skriva. 10 v har jag, Elli och c-uppsatsen vara ett  med varandra. Trodde vi skulle slita oss i håret och kasta datorn i väggen. Men icke. Inte ens osams.

Sjukt spännande att få betyget. Nu ska jag vara osvensk och säga att jag anser att den är av VG kvalitet. Ärligt så blir jag besviken om vi inte får det. 

En annan sak som känns grymt är att NU ÄR DET JULLOV!!!!!!!!! och inte vilket jullov som helst....

1. Första skoljullovet utan att ha en tenta direkt när man kommer tillbaka. Tack!
2. Dock sista jollovet som student. Tår.
3. Martin är hemma i jul. Inge Norge den här julen inte.
4. Hittills en frisk jul = fira tillsammans med alla nära och kära. Aldrig mer förra julen tack.


Jag tror på den bästa julen på länge. Ska fira detta med köttbullar och spagetti. Fick ett sjukt sug efter köttbullar idag.


Ser ni vem som vaktar granen högst upp?

Kommentarer
Postat av: Martin

ja det ska verkligen bli roligt att fira jul HEMMA før en gångs skull...=) Førstår att du och Elli har varit så bra øverens, det e ju jag som har fått tagit allt...hi hi hi

Miss you heaps Love Puss pusssss

2008-12-17 @ 16:52:40
Postat av: Umma

Grattis till stundade jullovet! Måste kännas gryyyymt skönt? :) Saknar den där tiden då man hade det konstigt nog...



Ja, hon gillar att vara glammig den där Blondinbella.

2008-12-17 @ 18:20:04
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: Stella

vad avis jag blir!! jag har en massa kvar innan jag får gå på lov..

2008-12-17 @ 18:35:11
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0