Liggsår och en hammare som aldrig slutar slå...


Höll på och bli ett med sängen idag. Vaknade runt nio och funderade om jag levde eller var död. Somande om. Vaknade 10 och undrade när hammaren innanför pannbenet skulle sluta slå? Drömde knepiga drömmar om personer jag inte träffat på massor med år. Tankar på att stanna i sängen tills imorgon var också aktuella. Men nej, runt ett började liggsåret skava på kisset på att komma.

Tadaa... här är jag. Vad kan dagen ha att erbjuda?

- Seg dator där man redan kollat på allt man vill kolla på.
- Se dåliga tv-program.
- Spä på liggsåret.
- Bygga på diskberget.

Hm. Får se.....



Kommentarer
Postat av: Karin

på min blogg nu- bättre sent än aldrig:p

2008-12-12 @ 14:08:37
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0