Jag ska skumpa rumpa till den här låten...


Först... Grymt att så många engagerade sig i julmatsfrågan. Kommer någon form av sammansställning senare.
För det andra... headern på bloggen har känts så sommrig, och tjatig, så nu är den pimpad. Är ingen fena på photoshop men jag tycker iaf att syftet med julkänslan kom fram bra.

Men frågan är vad ni tycker om headern?

Har lite av en uppesittar kväll här. Ljusen i adventsljusstaken måste ju brinna ner. Sista kvällen i Umeå på ett par veckor. Och JULLOV... !!

Länge sedan jag ansåg att en låt var sådär riktigt grymt bra. Men igår pluppade den upp på radion och sedan dess har den gått varm här kan jag lova. Jul och en del fest framöver och då ska jag skumpa rumpa till den här biten....

Mando Diao - Dance with somebody


Kommentarer
Postat av: carro

Den var jättefin!

Jag skulle dock byta färg på ditt namn, "länken", det första kakan =)

2008-12-18 @ 06:24:29
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Christin

Gööör cool header!! Riktigt julig!

2008-12-18 @ 07:48:13
URL: http://stinslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0