Två dagars koma måste ta slut..... nu!!!


Ruskigt seg, trött, sliten, nere, tom, livlös m.m. idag igen. Energi i 5 minuter, sedan ingen energi i en evighet. Det är ju helg, min näst sista i Söderhamn denna sommar och jag vill ha en massa enegi att göra saker. Det är ju absolut inte nu man ska sitta inne och bara uggla. Skärpning...!! För att överleva resten av dagen/kvällen har jag just sovit en timme på soffan under filten. Jag och Melonen delade på kudden i hörnet på soffan, mys! På saken har jag även kokat mig kaffe för att komma i from.

Teorier om tröttheten:
- Vädret ute ger mig ruskigt mycket höstkänslor
- Har haft så fullt upp de senaste två veckorna plus resan att nu när schemat är tomt blir även jag tom
- Panik över att sommaren är slut... vad hände?
- Sömnkoma sedan Sardinien, sov 8-9 h per natt där plus flera småsovningar på stranden


Men nu får det bli ändring på slöheten. Filmen igår var vekligen bra... den får 4/5 av mig. Så den som inte har sett Ping-pong Kingen får ta och hyra den nu. Riktigt bra svensk film!!

Nu ska jag slösurfa lite och dricka kaffe... efter det blir det en promenad till mammas jobb för att hämta bilen. Sedan ska jag till Lidl och E-center för att handla hem en massa god mat till kvällen. Dags att använda nya Håkan Larsson kokboken som jag fick i födelsedagspresent!


Här kommer ett gäng fler Sardinienbilder:




Vårat hotell - San Marco



Eftersom man är kaffetorsk och kaffet utomlands är så sjukt starkt att man inte kan dricka det så fick man dricka kaffe drinkar istället.... synd!



På utflykt, är på besök på en vingård som är Italiens tredje största - Sella & Musca



Samma utflykt annat ställe. Åkte högt upp på ett berg för att sedan gå 640 trappsteg ner till havet runt berget för att komma till en droppstensgrotta. Tror ni man lökade något när man skulle tillbaka?! Var det värt det? Svar nej!


Kommentarer
Postat av: Malin

Nä jag vet!! De är såå skumt.

Jag tror vi kommer ha skitkul ikväll!

Ses om någon timme!!

2008-08-15 @ 17:49:35
URL: http://strandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0