Nu är det shoppat och klart!!



Igår blev det en rejäl sväng på IKEA, alltid lika roligt anser jag. Konstigt hur mycket man behöver just när man är på Ikea. Två Billy-hyllor blev det, en smal och en dubbel och till den dubbla blev det dimmiga glasdörrar med blommor på. Kommer bli super fint!! Nu kommer vi ha en jätte Billy-hylla komplex i vardagsrummet. Så går det när man är en porslinssamlare och en bokmal.

Utöver detta blev man ju självklart tvungen att strö handla lite. Vårt vardagsporslin med lila tallrikar börjar bli riktigt skabbiga med flisor som har lossnat från alla. Så vi hittade fina svarta tallrikar med prickar på som vi matchade med skålar och glas med prickar på (se bilder nedan, hittade inga på glasen tyvärr). Också blev det ett stort uppläggningsfat med blommor som jag tyckte var super fint! Sedan blev man ju självklart tvungen att fylla på förrådet med en massa luktljus i alla storlekar. Men det bästa köpet är ändå den lila plychdress som blev inköpt. Kanske världens skönaste som kommer sitta på så fort jag får tillfälle. Hihi.

Nu vill man upp till Umeå på en gång och fixa i lägenheten... men icke. Blir om ca 3 veckor när Martin kommer upp med all vår packning.

Men nu ska jag ta och dra av mig mysdressen, klä på mig och ta mig till staden för att strö kika liten innan lunchen klockan ett med Mallan, Elin och Emelie.

Hörs!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0