Kräftskivan blev en lyckad kväll...


Andra muggen med kaffe står nu på bordet bredvid datorn och den andra är i magen. Har precis kollat på Oprah och gråtit en skvätt och nu sitter jag och får lite småsaker uppstyrda på datorn. Disken får vänta!

Håller på och kollar på en radio till min mobil, rätt nödvändigt när man går så mycket som jag gör och inte vill ha hjärnblödning av för mycket funderingar. Trodde att nya mobiler skulle ha radio men icke... får nog ta en tur till Classe imorgon och se vad de har att erbjuda. Ska även ta tag i att framkalla kort från datorn. Har så sjuuuuuuukt mycket bilder så jag vill framkalla. Jag har inte framkallat ett enda kort sedan studenten... fy på Kakan. Känner på mig att datorn kommer rasa när som helst och jag gråter floder om korten försvinner. Någon som har något tips på vart man framkallar billigt och smidigt över internet?

Supermysiga kort från kräftskivan i lördag. Har varit mulet och regnat sedan vi kom hem från Italien men just när vi ska äta kräftor skiner solen... dukat långbord ute i solen med knytkalas med kräftor och annat gott. Lyckad kväll? Svar ja. Sedan vidare till Emelie för att möta upp brudarna och sedan vidare till Storken... Timmar försvann och sedan hann man med en sväng i öltältet på stan innan man stupade i sängen. Här kommer bilder...



Kommentarer
Postat av: Milou

Neger

2008-08-27 @ 16:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0