Uppstyrning av livet...


Blev en raskpromenad efter älven för att komma ut och lufta sig och förhoppningsvis bränt några kalorier... efter det fick det bli en lång dusch med hårinpackning. Middagen blev samma sallad med en polarkaka till... mums. Och korten är iväg skickade... blev 294 st. Ganska bra jobbat.. men då är inte Sardinien med. Testar hur det blir så får jag skicka in fler senare.

Nu tycker jag att damerna kan komma till Umeå så att jag har någon att umgås med... vill ha themys och snacka skit!

Imorgon hoppas jag på att man får åka med Emelie och storhandla på Maxi. Sitter nu och filar på en lista för vad man kan äta de kommande dagarna... Jag delar med mig vad jag hade tänkt mig så kanske ni också får lite inspiration.

- Kycklingkorv med rotmos
- Lax med rödbetssallad med fetaost och fullkornsbulgur
- Tonfisksallad med spagetti, citron och kapris
- Kycklingwook med fullkornsnudlar
- Grönsakssoppa
- Kyckling med rödcurry och kokosmjölk

Sedan tog fantasin slut... tur att nya Allt om mat ligger oläst och väntar på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0