Skräll på skräll...


Skepp och hoj...

Och nu undrar ni hur det gick med kolapajen? Jodå, bra tror jag. Svårt att säga än, den var fortfarande varm när den fick gå ner i spindelgrottan. Uäk. Martin fick ta ner den såklart....  Är den en soppa imorgon får man väl slänga ihop lite negerbollar.

Annars är det fint.. gick bra på jobbet. Skräll. Mätt i magen, blev matad med köttfärsbiffar med feta, pinjenötter, soltorkade och örter. Till det var det fetakräm och spagetti. Mums. Också känner jag mig pigg... skräll nummer två. Så nu ska jag ta tag i att sortera alla kort från i sommar = 7593845739853 st och lägga sedan lägga över dom på min segdator. Kan bli lite agg på den senare känner jag.



Bosse med polaren Pär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0