Mer gratisprover till Kakan...


Hemma i lägenheten igen... handlat som tusan idag. Mallan, Emelie och jag drog ut till Willy's vid elva för att storhandla och det blev det verkligen. Massa konserver, grönsaker, 2 kg kyckling, 8 laxbitar, 1,5 kg köttfärs, wokgrönsaker m.m. Nu är allt förpackat för frysen och instoppad i kylen. Bara att börja storkoka ihop något. Ikväll blir det en grönsakswok med kyckling och nudlar.

Efter Willy's drog vi en lunch på Rost. Kanske har längtat hur mycket som helst efter den lunchen. Sedan blev det en liten tur på staden. Fick inte tag på radion till min mobil... slut. Typiskt när man äntligen får för sig att handla en. Imorgon känner jag säkert att jag inte har råd. Men det blev ett nytt ögonbryn på Makeup Store.. kan jag verkligen rekommendera, 169 kr och räcker i flera år. Se bild nedan. Sedan hände det bästa... måste verkligen styra upp mitt ansikte och då funderar jag på Clinique's 3-stegs behandling. Men hur vet man hur den fungerar? Massa pengar ju!! Jo då hittade jag gratisprover. Då fick man ta 3 stycken tycker jag. Hihi. Nöjdast.



Hihi... tre lådor med prover. Nytt ansikte, ja tack!



Och ett nytt ögonbryn... Den svarta är perfekt att sota ögonen med.




Kommentarer
Postat av: Madde

Tjo fru Kaka!!

Nya ögonbrynet är min favvo med, perfa!

Vilken tur att du hittade sånna gratisprov! - Jag vill också haaa! Clinique har väldigt bra produkter, meeeen- det är bara kemiskt framställt så inte alla tål det märket så det är bra att du kan testa innan du köper nånting =) Klem

2008-08-29 @ 21:40:37
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0