Idag är en bra dag... igen.


God morgon.

Skeppar iväg ett snabbinlägg medans Elin står i duschen. Här är det fortfarande bara bra... sämre väder men vi hänger mest i affärer. Hihi. Arnfilmen igår var riktigt bra anser jag... iofs tyckte jag det om den första också vilket jag är rätt ensam om.

Idag har Elin och jag fullt schema igen.
- Ta en promenad upp till skolan och kika runt och sedan ta bussen ner på staden igen
- Häng på staden och plöja igenom x antal affärer
- Luncha OCH fika
- Middag på Garage... någon som hittar? busstips?

Nu är Elin klar... dags att sätta på kaffe och ägg.



Sista helgen i Umeå i våras innan sommarlovet. Martin och Bella har gemensamt kalas och jag har bakat Cupcakes :)
Nu fortsätter vi på samma linje tycker jag!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Brudar!!

Vad härligt ni verkar ha det!!

Jag har börjat längta upp som fasen nu!

Har Elin bestämt när hon åker hem?

Ses imorn! Jag räknar med ett besök från dig imorn kväll=)

2008-08-26 @ 10:21:42
URL: http://strandlund.blogg.se/
Postat av: bella

håller med om att vi kör på =)

2008-08-27 @ 09:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0