Idag är det Karins dag... Hipp, hipp, hurra!!


Tiden rusar iväg... inte alls tid med bloggen som får vänta och samla på sig mossa. Men så får det vara!

Idag är det min dag... Kakan fyller 23 år idag. Hipp, hipp, hurra för mig! Kalasat i söndags med vännerna. Vi grillade i ösregnet och åt tårta. Super att träffa alla och att så många kunde komma en söndagkväll. Sedan igår var lilla släkten här och Martins. Tårta och fika hela dagen.

Idag vaknade man av sång och en bricka med räkmacka, juice, kaffe och smoothie. TACK MARTIN! Fina presenter också... Yey. Tack alla vänner och familj!

Resten av tiden har gått åt till att fixa inför resan. Massa turer på stan. Tror allt ska vara kirrat nu.... Ruskigt spänd av förväntar. Speciellt när jag inte har varit utomlands på sådär en 5-6 år. Blir min första resa utan päron och min första resa med Martin.



Sorry... lite dåliga bilder.
Presenter från Martin... Parfym från Britney Spears - Belive. Får man gilla hennes parfymer??!! Jag älskar iallafall denna! Också är det solpuder, ögonskuggor och läppglans. Fick även en sminklektion på Makeup Store. Passande :) Också hittade vi denna höstjacka idag.

Har även fått 2 kokböcker, glas, pengar som jag köpte kläder för i Sthlm, the, choklad m.m.


Klockan 02.00 drar vi från staden. 06.55 lyfter vi....
Ses om 1 veckan.


Kommentarer
Postat av: bella

Inte illa presenter :)

2008-08-05 @ 20:40:14
Postat av: Karin

grattis:)

2008-08-05 @ 20:45:59
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anders

Hej! Karin! Längesen du. Får passa på att gratulera så mycket!

2008-08-07 @ 18:22:03
URL: http://huvudlaktarn.blogspot.com
Postat av: tess

Tjena allt bra hos dig??? //Tess

2008-08-12 @ 10:54:30
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0