Ett oväntat slut på helgen...


Ligger i soffan och möglar... orkar inte ens sätta på tvn. Magen kurrar och önskar att Bosse kunde laga mat. Släpar mig till kylen och tömmer den på omaka saker. Mkt ost kvar från igår och ett sug efter pasta... fick bli en pastagratäng med tre sorters ost och köttfärs. Blev riktigt gott! Emelie kommer förbi under matlagningar.... degar sedan vidare till soffan. Tv och dator-häng. Elli ringer och frågar om hon och Krille kan kika förbi. Emelie och jag känner för att baka och bestämmer oss för Dumle-muffins (www.recept.nu, under Leila fliken). När Elli och Krille kommer har dom med en födelsedagspresent... Weei.. fick en Iitala-skål. En ljusblå super fin... tack!! Också blir det en fika med dom. Helt oväntat med sällskap och fika. Men trevligt...

Nu är jag sjukt trött. Ska ta och läsa igenom schemat och förbereda mig mentalt inför imorgon. Stutsa in i duschen och sedan sova.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Meeen... så har man "trodde man" plockat alla kort jag ville ha från dig.... men nä.. det har ju varit en helg nu oxå... Ser ut som man måste ta å göra kortplockning till en återkommande vana ;)

2008-09-01 @ 22:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0