En hög med dåliga ursäkter...


Tänkte börja med en massa ursäkter varför jag är så dålig på att blogga just nu:
- Martin paxar dator och hänger på blocket i timmar
- Bakis och måste sova
- Jobbet
- Fest både fredag och lördag
- Ute i skogen och plockar svamp
- Myspys och film hemma hos Elin
- Matlagning

Detta är även en sammanfattning av fredag-måndag. Har varit en jätte bra helg med en hel del ölande och häng. En bra blandning av fest, jobb, film och mys.

Idag hade vi spikat med Martins mamma att vi skulle ut i skogen för att plocka svamp. När det inte hade slutat regna klockan tolv trotsade vi vädret och drog iväg till svampskogen. Hemligt vart vi var... Hittade en hel del faktiskt. Roligt att gå med Martins mamma som kan svampar. Blev en skaplig blandning. På detta gjorde man en risotto ikväll plus att Sonja tog och vi frös in två lådor. Mums!

En annan positiv sak är att jag har bokat biljett hem till Umeå redan på söndag. Ge mig Umeå nu!! Och det allra bästa är att jag har fått med mig Elin att hänga på... Ska verkligen bli super roligt!! Visa staden, hänga, shoppa, bio, äta och bara umgås.

Klicka f?tt st䮧a bildenKlicka f?tt st䮧a bilden

Tack Mallan för bilderna...

Kommentarer
Postat av: m

2008-08-18 @ 22:02:48
Postat av: Malin

Varsågod=)

2008-08-18 @ 22:03:32
URL: http://strandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0