Borta bra men hemma bäst...


.. för att dra den gamla. När man är borta inser man hur bra vi i Sverige verkligen har det! Och då har vi bara varit på Sardinien.

Känner inte att jag orkar dra allt nu men vi har verkligen haft det super bra med fint väder och en massa god mat. Känner mig som en tärd människa idag... Full fart på dagen och nu är man helt slut. Sjukdom på g? Har sjukt mycket kort att visa men jag tror ni snart skulle lessna. Kommer att lägga ut några då och då för att inte trötta ut er helt. Resorna dit och hem krånglade ju som vanligt en del men utan någon större fara...

Ikväll ser det ut att bli en film här hemma. Får jag min vilja igenom så blir det Ping pong-kingen. Någon som sett den?! Sedan har jag jordens ångestbomb över att jobba imorgon. Iofs bara sex dagar kvar så så mycket får man nog inte klaga.

Här kommer ett smakprov från resan... !!



Kommentarer
Postat av: bella

men shit va brun du är !

2008-08-14 @ 20:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0