Bajs överallt...


Nyss kommit hem från jobbet och är helt färdig i kroppen, självklart pissregn när man cyklade hem också. Men nu har jag fått mat i magen, bytt kläder och får softa en stund så känns det bättre. Annars så har det varit en rätt seg och dålig dag. Svart moln i huvudet fast det är Karin dagen idag. Typiskt.

Måste berätta om vad som hände igår när vi kom hem från Dalarna....

Hade såklart saknat Bosse massor när vi var borta. Så fort vi kommer hem frågar jag hur det har gått för Bosse när jag var borta... Får som svar bara att han stinker bajs. Att när han kommer i i rummet luktar det bajs 10 min efter det. Äääähh... kan väl inte vara så illa tänker jag. Han brukar ju bara ha ett litet kånkelbär i rumpan när han har bajs där. Så jag tar upp han för att gulla och inser direkt att han STINKER BAJS. Vänder upp och ner på honom för att se vad som döljer sig i pruppen och där sitter lätt 1 kg bajs. Bajs överallt... på svansen, benen, pruppen. Springer upp med honom till badkaret med saxen och börjar tvätta honom. Klippa och tvåla.... hela Bosse fick bada. Sedan ska hela hårbollen torkas med handduk. Inte nöjd. När jag sedan börjar kamma honom inser jag att han luktar fortfarande skit. Ner i badkaret med honom igen... tvätta... klippa...

Gud vilket projekt. Gick väl sådär en 6 små handdukar plus alla ens egna kläder i tvätten men nu luktar han persika igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0