1 avokado... 2.... ??


God morgon. Känns verkligen superlyxigt att vara ledig den här veckan, har verkligen njutit varje sekund och gjort det bästa av veckan känner jag.

Ligger nu på mage i soffan i morgonrock med datorn framför mig = bruten rygg och nacke, men ändå helt okej. Frukosten är i magen. Mina avokadosar (??!!) som är stora som vattenmeloner var äntligen mogna i morse så en bit av en avokado fick hamna på mackan. Mums. Det andra positiva idag är att mina 292 kort stutsade ner i brevlådan i morse. Weeii. 2 dagar bara. Hurray. Super fina. Dessa ska in i album idag om jag får bestämma!

Har även haft telefonkonferans med Mallan. Hur ska dagen läggas upp? En långpromenad är spikad. Men vart? Latproblem. Jag vill gå här, Malin hos sig. Hum. Mötas efter halva vägen? Buss känns jobbigt liksom. Tänk om vi bodde efter samma gata eller nå.

Fortsättning följer...



Shopping.... guldfärgade muffinsformar. 100 st för 29 kr. Fynd! I dessa skulle jag vilja ha Leilas romerskabågar-muffins. Dreggel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0