Strålande sol och datorhäng...


Suck. Sitter och skriver en sammanfattning om en rapport:

Hair mercury levels versus freshwater fish consumption in household members of Swedish angling societies
Byta?
Ute är det strålande sol. Spelar just nu ändå ingen roll, har ingen sol förr ens på eftermiddagen. Nä just ja, då har jag föreläsning och Allergen och allergier. Iofs tror jag att det kan bli rätt intressant. Bland det bästa med våren är att man får arkivera alla sina obekvämt tighta jeans och istället ha en fluffig kjol med ett par ballerinaskor.

Nu när jag känner att bloggen börjar komma igång ska jag bli bättra (=bra!) på att lägga ut kort från kameran också. Personlig blogg = egna kort.

301088-13

301088-9


vår umeå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0