Recension...


Igår var Ida, Anna, Jasmin och jag ute och åt middag på Norrlandsoperan, lyxbuffen för 200 kr.
Alltid roligt att få komma ut och äta. Tänkte eftersom jag äter en hel del ute så kan det vara roligt att dela med sig av sina erfarenheter.

+

Stor ljus lokal, många sittplatser men det gäller att boka innan!
Kul med buffé, alltid något som passa alla
God lax och oxfilén

-

Dyrt pris, 200 kr kändes väl tilltaget
Ingen dessert ingick, behöver jag säga mer än så?!
Inga överraskningar på buffén - potatis, sås, kött, sallad, snittar osv.
Varför all olja som varje rätt fick simma i?!

Summa: Helt okej. Du går inte därifrån hungrig men det saknades finess.


Nu ska jag ta och krypa ner i sängen för att läsa ut min bok, Busters öron. Mycket bra! Rekommenderas stark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0