Lycka...



Titta vad som trillade ner i min brevlåda....

image14
Den är rosa och helt underbar. Tycker att de träffade helt rätt i layouten. Specialnummer med inriktning på desserter, bröllop och buffé. Helt enkelt det bästa man kan tänka sig just nu!
Håller redan på och går igenom när man kan få laga en buffe nästa gång. Martin fyller 27, jag 23, ingen examen osv. Tror midsommar blir nästa stora fest. Pratade med Sara igår och det ser ut som vi vänner kommer att fira midsommar tillsammans. Tror knappt det har hänt förr. Förhoppningsvis kommer vi även att vara ute i skärgården. Hihi. Dags att snart börja fila på antal gäster, dryck, mat, eftrerätt, kvällsvickning, aktiviteter osv. Lycka!

Nu ska jag ta och luncha. Blir en soppa bestående av kål, morötter, lök och köttfärs (jag har rensat kylen)

Ikväll kommer en närmare utvärdering av tidningen samt tips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0