Det negativa med våren...


image19
Känner mig lite halv neg idag. Tråkig föreläsning om elektromagnetiska fält vilket absolut inte är min grej! Hem och äta matlåda. Ganska kallt och mulet ute. Martin åker till Norge idag. Tvättid imorgon kl. 7.00. Går segt med mitt projektarbete och resten av kursen också för den delen. Springa ute går dåligt, får kramp i magen varje gång och funderar på att inte ställa upp i Blodomloppet längre. Ja... jag kan fortsätta ett tag till. Ska sätta punkt för denna negativitet med en lista om våren...

Det negativa med våren:
Är det soligt ute måste det alltid blåsa kallt
Skavsår. Alltid. Spelar ingen roll om jag har haft skorna i 3 år.
Damm och grus överallt som gör skorna grå/bruna + att det är drygt
Alla kläder i garderoben känns mossiga. Nytt tack!
Till våren ska man vara fräsch och sminka sig lätt. Tack för att man fick hy som en 14-åring.
Pengabrist. Behöver jag utveckla den?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0